Maaş bordrosuna sahte mesai ekledim, fark edildi, dolandırıcılık mı?
Şirkette muhasebede çalışıyordum, kendi bordromu sahte mesaiyle şişirip ekstra ödeme aldım 6 ay. Fark edildi, savcılığa şikayet ediliyor. Bu dolandırıcılık mı, zimmet mi, ne ceza alırım? Para geri ödesem dava düşer mi, anlaşma yolu var mı? İlk ve son olayım, ailem mağdur olacak.
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.