Maaşımdan otomatik nafaka kesilse, nasıl başlatırım?
Boşandım, mahkeme aylık 4 bin TL bağladı. Düzensiz ödememek için maaşımdan direkt kesilmesini istiyorum, eski eşin hesabına gitse rahat olur. İşveren bunu nasıl başlatır, mahkeme kararı yeterli mi yoksa icra mı şart? Eski eşim talep etmediği halde de ben isteyip yapabilir miyim bunu?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.