Mahallede ağaç kesimi yapıldı izinsiz, kim sorumlu, şikayet nereye?
Mahallemizde gece geç saatte yetişkin meşeleri kestiler, izin yokmuş anlaşıldı sonra. Belediyeye sordum 'bilmiyoruz' dediler. Bu kesim suç değil mi, ağaçların değeri ne kadar, kim sorumlu? Şikayet için belediye, savcılık, çevre müdürlüğü hangisine gitmeli? Cezası ne kadar olur sorumlulara?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.