Mahallede ağaç kesimi yapıldı izinsiz, kim sorumlu, şikayet nereye?

Anonim 04 Oca 2026 Bursa 135 izlenme
Çevre Suçları
Mahallemizde gece geç saatte yetişkin meşeleri kestiler, izin yokmuş anlaşıldı sonra. Belediyeye sordum 'bilmiyoruz' dediler. Bu kesim suç değil mi, ağaçların değeri ne kadar, kim sorumlu? Şikayet için belediye, savcılık, çevre müdürlüğü hangisine gitmeli? Cezası ne kadar olur sorumlulara?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol