Memur olarak emekli aylığım az hesaplanmış, neye göre?
Emekli oldum memurluktan, aylığım beklediğimden çok az. Hesap yanlış mı, hangi yıllar değerlendirilir? İtiraz nereye yapılır SGK'ya mı, ne kadar süre içinde?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.