Memur olarak fazla mesai yaptım, ücretini almadım, hak ediyor muyum?

Anonim 15 Oca 2026 Gaziantep 19 izlenme
Memur Davaları
Memurum, son 2 yıl çok fazla mesai yaptım kayıt altında. Mesai ücretimi alamadım. Memurlar için fazla mesai ücreti yasal mı, geriye dönük talep edebilir miyim?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol