Memur olarak fazla mesai yaptım, ücretini almadım, hak ediyor muyum?
Memurum, son 2 yıl çok fazla mesai yaptım kayıt altında. Mesai ücretimi alamadım. Memurlar için fazla mesai ücreti yasal mı, geriye dönük talep edebilir miyim?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.