Memurken sicil değerlendirmem düşük, ben karşı çıkıyorum
Yıllık sicil değerlendirmem düşük yapıldı, ben yanlış buluyorum. İtiraz edebilir miyim üst makama, sonra mahkemeye? Hangi belgeleri sunmalıyım çalışmalarım için?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.