Mobbing nedeniyle istifa ettim, 'haklı sebep' diyebilir miyim kıdem için?

Anonim 17 Şub 2026 İstanbul 148 izlenme
Mobbing Davaları
İş yerindeki baskıdan dayanamayıp istifa ettim 1 ay önce. Kıdem alabilir miyim, haklı sebepli istifa sayılır mı bu? Mobbing kanıtlarımı sunmalı mıyım, hangi belgeler işe yarar? Doktor raporum var psikolojik tedavi gördüğüme dair, iş yerindeki yazışmalar yeterli mi?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol