Mobbing nedeniyle istifa ettim, 'haklı sebep' diyebilir miyim kıdem için?
İş yerindeki baskıdan dayanamayıp istifa ettim 1 ay önce. Kıdem alabilir miyim, haklı sebepli istifa sayılır mı bu? Mobbing kanıtlarımı sunmalı mıyım, hangi belgeler işe yarar? Doktor raporum var psikolojik tedavi gördüğüme dair, iş yerindeki yazışmalar yeterli mi?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.