Müşterimin parasını hesabımda tutmuştum, kendi acil ihtiyacıma kullandım, suç mu?
Aracı çalışırken müşterimin 80 bin TL'sini kendi hesabımda geçici tuttum, acil ihtiyacımla kullandım. 1 ay sonra geri koydum sorun yokmuş gibi. Şimdi müşteri öğrendi, savcılığa şikayet ediyor. Para geri kondu diye dava düşer mi, hangi suçla yargılanırım? Tutuklanır mıyım, beraat şansım var mı?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.