Ortağım ortak hesaptan parayı çekti gitti, bu dolandırıcılık mı yoksa başka şey mi?
İş ortağımla şirket kurmuştuk, ortak banka hesabımız vardı. Geçen ay 280 bin TL çekti, telefonu kapadı, evinde de yok. Bu dolandırıcılık mı, güveni kötüye kullanma mı, hangi şikayetle savcılığa giderim? Param geri gelir mi, şirketin durumu ne olur, hukuken nasıl çözülür?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.