Ortak aldığımız ev tapuda eşimde, yarı yarıya mı paylaşırız?
Evi evlilik sırasında birlikte aldık ama tapuyu eşim üstüne yaptık. Bütün taksitleri ortak hesaptan ödedik, ben de düzenli çalışıyorum. Boşanma olursa ev kimin, ben de yarısını alır mıyım? Tapunun kimde olduğu önemli mi yoksa beraber alındığı için ortak mı sayılır? Kredi borcu kaldıysa ne olur?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.