Ortak aldığımız ev tapuda eşimde, yarı yarıya mı paylaşırız?

Anonim 08 Şub 2026 95 izlenme
Mal Paylaşımı
Evi evlilik sırasında birlikte aldık ama tapuyu eşim üstüne yaptık. Bütün taksitleri ortak hesaptan ödedik, ben de düzenli çalışıyorum. Boşanma olursa ev kimin, ben de yarısını alır mıyım? Tapunun kimde olduğu önemli mi yoksa beraber alındığı için ortak mı sayılır? Kredi borcu kaldıysa ne olur?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol