Sahibinin ev olduğu daire kiraya verilince aidat sahibinin mi kiracının?

Anonim 18 Şub 2026 Antalya 161 izlenme
Aidat Davaları
Kiraya verdiğim dairemde kiracı oturuyor. Aidatı sahip mi (ben) ödüyorum, kiracı mı? Sözleşmede 'tüm masraflar kiracı' yazıyor, ama yönetim direkt bana fatura ediyor.

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol