Sahibinin ev olduğu daire kiraya verilince aidat sahibinin mi kiracının?
Kiraya verdiğim dairemde kiracı oturuyor. Aidatı sahip mi (ben) ödüyorum, kiracı mı? Sözleşmede 'tüm masraflar kiracı' yazıyor, ama yönetim direkt bana fatura ediyor.
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.