Şirket arabası aldım, vergiden düşülür mü, hangi şartla?
Şirket adına araba aldım 600 bin TL. Bu giderim kurumlar vergisinden düşülür mü, hangi oranlarda? KDV'si de indirim alır mıyım, yakıt giderleri vs.? Şahsen kullanırsam ne olur, ayrım nasıl yapılır vergi açısından?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.