Site yönetimi sadece bir grubun yararına çalışıyor, hisse benim de var
Yönetim sitenin imkanları sadece bazı sakinlere açıyor (havuz, spor salonu özel ücret istiyor diğerlerinden). Eşit haklarımız yok mu hep kat malikleri olarak?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.