Sitedeki güvenlik kameraları benim daireyi sürekli kayıt ediyor
Sitenin güvenlik kameraları doğrudan benim dairenin pencerelerini görüyor, KVKK ihlali değil mi? Yönetim 'site güvenliği' diyor ama özel hayatımı görüyorlar. Şikayet nereye?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.