Sitedeki spor salonu pahalı, ben kullanmıyorum, aidat ödüyorum hala
Sitedeki spor salonu için aidatımdan pay kesiliyor, ben hiç kullanmıyorum. Indirim isteyebilir miyim, kullanmayanlar için ayrı tarife olmalı mı? Yönetime başvuru nasıl?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.