Sitedeki spor salonu pahalı, ben kullanmıyorum, aidat ödüyorum hala

Anonim 16 Oca 2026 Adana 175 izlenme
Site Yönetimi
Sitedeki spor salonu için aidatımdan pay kesiliyor, ben hiç kullanmıyorum. Indirim isteyebilir miyim, kullanmayanlar için ayrı tarife olmalı mı? Yönetime başvuru nasıl?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol