Tedavi sırasında sigorta 'yetkiyi al' dedi, almadık, ödüyor mu?
Acil ameliyat oldum, sigorta önceden 'ön yetki al' demişti. Aciliyetten alamadık, ameliyat oldu. Şimdi 'yetkin yoktu ödemiyoruz' diyorlar. Acil durumda da yetki şart mı, kanun ne diyor? İtiraz edebilir miyim?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.