Telefonla aradılar 'bankadan' dediler, hesabımı boşalttılar, ne yapmalıyım?
Dün biri bankadan aradı, 'hesabınız hacklendi para taşıyalım' dedi. Verdiğim kodlarla 40 bin TL hesabımdan çekildi. Bankaya haber verdim ama 'siz kodu verdiniz, sorumlu sizsiniz' diyorlar. Şikayetimi nereye yapmalıyım, banka bu durumda ödeme yapar mı, savcılığa gidersem bir şey değişir mi?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.