Trafik kazası mahkemesi'nde avukat şart mı, kendim de yapar mıyım?
Trafik kazası davası açacağım, tazminat 80 bin TL. Avukat ücreti çok geliyor. Kendim takip edebilir miyim, dilekçeleri nereden bulurum? Mahkemede dezavantajım var mı, kazanma şansım azalır mı?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.