Trafik kazasında hız sınırı aşma fark edildi, ehliyet alınır mı?
Kazadan sonra hız belirleme raporu çıkardı 'sınırı aştın' diye. Ben farkında değildim. Ehliyetim alınır mı bu yüzden, kaza tazminatı etkilenir mi? Kusur oranım artar mı?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.