Trafik sigortası ödemekten kaçınıyor 'kasıt' iddiasıyla, oysa normal kaza
Sigorta benim aracıma çarpan kazayı 'kasıt' iddiasıyla ödemiyor, oysa kaza normal trafik kazası. Bu yasal değil sanırım, nereye şikayet ederim? Sigorta Tahkim Komisyonu mu, hangi belgelerle güçlenir savunmam?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.