Trafikte vurkaç oldu, plaka belli değil, devletten alır mıyım?
Plakanın belli olmadığı bir vurkaç oldum, kameralar görmemiş. Hiçbir bilgi yok kim çarptığına dair. Hayat boyu sakat kaldım. Devlet 'Garanti Fonu' diye bir şeyden ödeme yapıyor mu, başvurabilir miyim?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.