Yapılandırma yaptım anaparam aynı kaldı, sadece taksit uzadı, hak ediyor muyum?
Konut kredisi yapılandırması yaptım, taksit süresi uzadı ama anaparam aynı, hatta arttı faiz eklenince. Bu beni yararlı mı, çalışan dahilinde kaldı. Yeni hesaplama isteyebilir miyim?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.