Anonim şirkete hisse senedi alarak ortak oldum, haklarım neler?
Bir anonim şirketin hisse senetlerinden satın aldım, küçük ortağım şimdi. Genel kurulda oy hakkım var mı, kar payı alır mıyım? Şirket hakkında bilgi alma hakkım var mı, kayıtları görebilir miyim? Hisselerimi her zaman satabilir miyim, fiyat nasıl belirlenir borsa dışında?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.