Belediye su faturasını yüksek kestiler, sayaç sorunlu, ne yapayım?
Belediyenin su faturasını çok yüksek geliyor son 6 ay, sayaç sorunlu sanırım. Belediye 'normal' diyor. İtiraz nereye yapılır, sayaç kontrolü ücretsiz mi?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.