Belediye su faturasını yüksek kestiler, sayaç sorunlu, ne yapayım?

Anonim 12 Ara 2025 Antalya 180 izlenme
Belediye Davaları
Belediyenin su faturasını çok yüksek geliyor son 6 ay, sayaç sorunlu sanırım. Belediye 'normal' diyor. İtiraz nereye yapılır, sayaç kontrolü ücretsiz mi?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol