Ben KDV uyguladım faturama, müşterim 'fazla uyguladım' diye dava açtı
Müşterim fatura aldı, KDV oranı %20 yazdım, kendisi %18 olması gerektiğini iddia ediyor. Şimdi farkı geri istiyor, dava açacak. Hangi oran doğruydu sektörüm için, ben yanlış mı uyguladım? Belirsiz mi kanun, mahkeme nasıl karar verir?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.