Ben KDV uyguladım faturama, müşterim 'fazla uyguladım' diye dava açtı

Anonim 09 Şub 2026 16 izlenme
KDV Davaları
Müşterim fatura aldı, KDV oranı %20 yazdım, kendisi %18 olması gerektiğini iddia ediyor. Şimdi farkı geri istiyor, dava açacak. Hangi oran doğruydu sektörüm için, ben yanlış mı uyguladım? Belirsiz mi kanun, mahkeme nasıl karar verir?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol