Çalıştığım iş yerinden ücretim ödenmedi 3 ay, alacak davası mı işten ayrıldım?
İş yerimden çıkarıldığımda son 3 ayın maaşı ödenmedi, toplam 60 bin TL. İş davası mı yoksa alacak davası mı açayım, hangisi daha hızlı? Hangi mahkemeye giderim, faiz işler mi geçmişe? Avukat tutmadan da yapabilir miyim, kazanma şansım nedir?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.