Çalıştığım iş yerinden ücretim ödenmedi 3 ay, alacak davası mı işten ayrıldım?

Anonim 19 Şub 2026 Bursa 87 izlenme
Alacak Davaları
İş yerimden çıkarıldığımda son 3 ayın maaşı ödenmedi, toplam 60 bin TL. İş davası mı yoksa alacak davası mı açayım, hangisi daha hızlı? Hangi mahkemeye giderim, faiz işler mi geçmişe? Avukat tutmadan da yapabilir miyim, kazanma şansım nedir?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol