Cayma hakkımı kullandım kargo masrafını ödemek zorunda mıyım?

Anonim 26 Mar 2026 Bursa 38 izlenme
Mesafeli Sözleşmeler
Online aldığım ürünü 7 gün içinde geri gönderdim cayma hakkımla. Mağaza 'kargo masrafını sen öde' diyor 200 TL. Ben mi öderim gerçekten, mağaza mı? Yasal düzenleme net mi bu konuda, ürünü göndermem zorunda mı kendi paramla?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol