Cayma hakkımı kullandım kargo masrafını ödemek zorunda mıyım?
Online aldığım ürünü 7 gün içinde geri gönderdim cayma hakkımla. Mağaza 'kargo masrafını sen öde' diyor 200 TL. Ben mi öderim gerçekten, mağaza mı? Yasal düzenleme net mi bu konuda, ürünü göndermem zorunda mı kendi paramla?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.