Eşim için banka kredisine kefil oldum, biz boşanmadık ama kötü gidiyor
Eşim için banka kredisine kefilim, ödemiyor düzenli. Biz boşanmadık henüz ama ayrılma süreci. Eşim kaçırırsa borçtan, ben mi öderim? Boşansam kefaletim devam eder mi otomatik, banka beni mağdur eder mi sürekli?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.