İlk sözleşmemde yazılı süre yok, ev sahibi 'her zaman çıkartabilirim' diyor

Anonim 17 Şub 2026 Konya 86 izlenme
Kira Davaları
8 yıldır oturduğum eve girerken yazılı sözleşme yapmadık, sadece elden ödüyorum. Şimdi ev sahibi 'sözleşme yok her zaman çıkartabilirim' diyor. Bu doğru mu, yazılı sözleşme olmadan kiracı haklarım var mı? Beni hemen çıkartabilir mi, mahkeme nasıl değerlendirir?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol