İlk sözleşmemde yazılı süre yok, ev sahibi 'her zaman çıkartabilirim' diyor
8 yıldır oturduğum eve girerken yazılı sözleşme yapmadık, sadece elden ödüyorum. Şimdi ev sahibi 'sözleşme yok her zaman çıkartabilirim' diyor. Bu doğru mu, yazılı sözleşme olmadan kiracı haklarım var mı? Beni hemen çıkartabilir mi, mahkeme nasıl değerlendirir?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.