Karşı taraf 'ben anlamamıştım' diyor sözleşmeyi, geçersiz olur mu?
İş ortağımla sözleşme imzaladık, şimdi 'ben tam anlamamıştım' diyor, iptalini istiyor. Sözleşmeyi okuyup imzalamış, avukatı yoktu. Bu durumda sözleşme geçersiz mi olur, 'hata' diye iptal edebilir mi? Ben iyi niyetle imzalattım, kanıtım imza ve noter onayı, mahkemede ne der?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.