Karşı taraf 'ben anlamamıştım' diyor sözleşmeyi, geçersiz olur mu?

Anonim 24 Şub 2026 27 izlenme
Ticari Sözleşmeler
İş ortağımla sözleşme imzaladık, şimdi 'ben tam anlamamıştım' diyor, iptalini istiyor. Sözleşmeyi okuyup imzalamış, avukatı yoktu. Bu durumda sözleşme geçersiz mi olur, 'hata' diye iptal edebilir mi? Ben iyi niyetle imzalattım, kanıtım imza ve noter onayı, mahkemede ne der?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol