Kira borcumu ödemediğim için icra geldi, ev sahibim haksız tutarı yazmış

Anonim 15 Oca 2026 Gaziantep 308 izlenme
Alacak Davaları
Ev sahibim son 4 ay kirayı ödemediğim için icra başlattı. Toplam 30 bin TL yazmış ama ben 2 ay ödedim, banka kaydım var. İcra dosyasına itiraz nasıl ederim, doğru tutarı nasıl ispatlarım? Mahkemeye gider miyim, kira borcuna farklı yol var mı?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol