Kira borcumu ödemediğim için icra geldi, ev sahibim haksız tutarı yazmış
Ev sahibim son 4 ay kirayı ödemediğim için icra başlattı. Toplam 30 bin TL yazmış ama ben 2 ay ödedim, banka kaydım var. İcra dosyasına itiraz nasıl ederim, doğru tutarı nasıl ispatlarım? Mahkemeye gider miyim, kira borcuna farklı yol var mı?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.