Kira kontratı yokken yıllar boyunca ödedim, hak kazandım mı kiracı olarak?
10 yıldır aynı evde oturuyorum yazılı kontrat olmadan, her ay nakit veriyorum. Şimdi ev sahibi çocukları çıkartmak istiyor. Yazılı sözleşme yokken kiracı hakkım var mı, uzun süreli oturmaya değil mi koruma? 'Süresi belirsiz sözleşme' diye duydum, bu durumda hak kazanıyor muyum?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.