Kocam paramı elimden alıyor, harcatmıyor, bu da şiddet mi?
5 yıllık evliyim, kocam maaşımı elimden alıyor, harcamalarımı tek tek hesap soruyor, izin vermeden hiçbir şey alamıyorum. Bu 'ekonomik şiddet' diye duydum gerçekten öyle mi? Boşanma davasında bunu gerekçe olarak gösterebilir miyim, nasıl ispatlarım? Banka kayıtları yeter mi, başka neye ihtiyacım var?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.