Kocam paramı elimden alıyor, harcatmıyor, bu da şiddet mi?

Anonim 11 Nis 2026 Ankara 220 izlenme
Aile İçi Şiddet
5 yıllık evliyim, kocam maaşımı elimden alıyor, harcamalarımı tek tek hesap soruyor, izin vermeden hiçbir şey alamıyorum. Bu 'ekonomik şiddet' diye duydum gerçekten öyle mi? Boşanma davasında bunu gerekçe olarak gösterebilir miyim, nasıl ispatlarım? Banka kayıtları yeter mi, başka neye ihtiyacım var?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol