Lazer epilasyon sonrası ciddi yanıklar oldu cildimde
Lazer epilasyon yaptırdım, cildim yandı, izler kaldı. Merkez 'sen kremi düzgün kullanmadın' diyor. Aslında ben uyguladım. Sorumlu kim, tazminat ister miyim hem maddi hem manevi?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.