Mağaza 'ayıplı değil sen yıprattın' diyor, ben yıpratmadım, ispat?
Mağaza alışveriş yaptığım ürünün ayıbını kabul etmiyor, 'sen kötü kullandın' diyor. Ben dikkatli kullanıyorum. Nasıl ispatlarım, fotoğraflar yeterli mi? Ekspertiz raporu çıkartmalı mıyım, kim öder masrafı, kazanırsam karşı taraf öder mi?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.