Mağaza 'ayıplı değil sen yıprattın' diyor, ben yıpratmadım, ispat?

Anonim 27 Ara 2025 11 izlenme
Ayıplı Mal Davaları
Mağaza alışveriş yaptığım ürünün ayıbını kabul etmiyor, 'sen kötü kullandın' diyor. Ben dikkatli kullanıyorum. Nasıl ispatlarım, fotoğraflar yeterli mi? Ekspertiz raporu çıkartmalı mıyım, kim öder masrafı, kazanırsam karşı taraf öder mi?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol