Mağaza 'küçük tutarlı şikayetleri mahkemeye götüremezsin' diyor, doğru mu?
1.500 TL'lik ürün iade için mağaza 'mahkeme masrafı zaten daha yüksek, götürme' diye tehdit ediyor. Bu durumda nasıl haklarımı korurum, küçük tutarlar için yöntem var mı? Tüketici hakem heyeti tam bunun için mi, masrafsız mı?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.