Rakip işyerinde fiyatları haksız düşük tutuyor, beni piyasadan atmak istiyor
Rakibim son zamanlarda fiyatları zarar edercesine düşük tuttu, beni piyasadan atmak istiyor sanırım. Bu 'tahakküm fiyatı' diye duydum, haksız rekabet mi? Şikayet etsem rekabet kurumuna gider mi, mahkemeye mi? Tazminat ister miyim eğer büyüklüğü ne kadar olur, ispatı nasıl yapılır?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.