Servis tamiri yapamadı 2 ay tuttu, geri ödeme ister miyim?
Tabletim garantili, servise verdim 2 ay önce. Hala bana ulaştırmadılar 'parça bekleniyor' diyorlar. Yeni bir tablet istiyorum veya para iadesi. Yasal hakkım var mı 2 aydan fazla bekletirlerse, hangi süre geçince yenisi şart oluyor?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.