Site içinde otopark eski sahibinden bana geçti, yönetim çıkartmak istiyor

Anonim 16 Mar 2026 Adana 69 izlenme
Site Yönetimi
Daireyi aldığımda otopark da dahildi sözleşmede. Yönetim 'site kararı yenilenmedi, otoparkın değil' diyor. Tapuda var, sözleşmede var. Mahkemeden hak alabilir miyim?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol