Site içinde otopark eski sahibinden bana geçti, yönetim çıkartmak istiyor
Daireyi aldığımda otopark da dahildi sözleşmede. Yönetim 'site kararı yenilenmedi, otoparkın değil' diyor. Tapuda var, sözleşmede var. Mahkemeden hak alabilir miyim?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.