Sözleşmem 1 yıl, ay sonu bitiyor, ev sahibi çıkarmazsa otomatik uzar mı?
Kira sözleşmem 1 yıllık, ay sonu bitiyor. Ev sahibi hiçbir şey söylemedi. Otomatik olarak uzar mı bir yıl daha, yoksa çıkmam mı gerek? Kanun ne diyor bu durumda? Eski şartlar geçerli mi yoksa zam yaparlar mı yeni sözleşme demeden? Ben kalmak istiyorum, ne yapmalıyım?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.