Sözleşmem 1 yıl, ay sonu bitiyor, ev sahibi çıkarmazsa otomatik uzar mı?

Anonim 16 Mar 2026 214 izlenme
Kira Davaları
Kira sözleşmem 1 yıllık, ay sonu bitiyor. Ev sahibi hiçbir şey söylemedi. Otomatik olarak uzar mı bir yıl daha, yoksa çıkmam mı gerek? Kanun ne diyor bu durumda? Eski şartlar geçerli mi yoksa zam yaparlar mı yeni sözleşme demeden? Ben kalmak istiyorum, ne yapmalıyım?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol