Tahliye taahhütnamesi imzaladım, ev sahibim 'çık' diyor, geçerli mi?
Kira başlangıcında 'belli bir tarihte çıkacağım' diye tahliye taahhütnamesi imzalamıştım noter olmadan. Şimdi süre geldi, ben çıkmak istemiyorum, ev sahibim 'imzaladın çıkacaksın' diyor. Bu taahhütname yasal mı, beni bağlar mı? İptali için ne yapabilirim, mahkemeye gitsem ne karar verir?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.