Tahliye taahhütnamesi imzaladım, ev sahibim 'çık' diyor, geçerli mi?

Anonim 03 Şub 2026 Antalya 209 izlenme
Tahliye Davaları
Kira başlangıcında 'belli bir tarihte çıkacağım' diye tahliye taahhütnamesi imzalamıştım noter olmadan. Şimdi süre geldi, ben çıkmak istemiyorum, ev sahibim 'imzaladın çıkacaksın' diyor. Bu taahhütname yasal mı, beni bağlar mı? İptali için ne yapabilirim, mahkemeye gitsem ne karar verir?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol