Trafik kazasında ailem öldü, sürücüyle anlaştık ödesin parayı 'şikayet etmeyiz' dedik, doğru mu?
Aile büyüğümüz öldü trafik kazasında. Sürücüyle anlaştık 'tazminat ver, biz şikayet etmeyiz' dedik. Bu doğru mu, savcılık kovuşturma açar mı? Para alsak da ceza davası bir şey olur mu?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.