Trafik kazasında ailem öldü, sürücüyle anlaştık ödesin parayı 'şikayet etmeyiz' dedik, doğru mu?

Anonim 14 Oca 2026 Konya 182 izlenme
Ölümlü Trafik Kazası
Aile büyüğümüz öldü trafik kazasında. Sürücüyle anlaştık 'tazminat ver, biz şikayet etmeyiz' dedik. Bu doğru mu, savcılık kovuşturma açar mı? Para alsak da ceza davası bir şey olur mu?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol