Asgari ücretle çalışıyorum, eşim 5 bin TL istiyor, ödeyebilir miyim?

Anonim 17 Ara 2025 Bursa 37 izlenme
Nafaka Davaları
Boşanma sürecindeyim, eşim çocuk için aylık 5 bin TL istiyor. Ben asgari ücretle çalışıyorum, kira ödüyorum, kendi geçimim zor. Maaşımın ne kadarı nafaka olur, mahkeme gelirime göre mi yoksa çocuğun ihtiyacına göre mi karar verir? Ben nasıl savunmalıyım kendimi mahkemede?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol