Asgari ücretle çalışıyorum, eşim 5 bin TL istiyor, ödeyebilir miyim?
Boşanma sürecindeyim, eşim çocuk için aylık 5 bin TL istiyor. Ben asgari ücretle çalışıyorum, kira ödüyorum, kendi geçimim zor. Maaşımın ne kadarı nafaka olur, mahkeme gelirime göre mi yoksa çocuğun ihtiyacına göre mi karar verir? Ben nasıl savunmalıyım kendimi mahkemede?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.