Belediye bana kira gelir vergisi diye fatura kesti, ben kira almıyorum bina boş
Belediye 'evi kiraya verdin gelir vergisi öde' diye fatura kesti. Ben evi kullanmıyorum, boş duruyor. Hangi yolla itiraz, banka kayıtlarımla yetiyor mu?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.