Hastane fatura çok yüksek geldi, ben kabul etmiştim daha düşük tutarı
Özel hastanede ameliyat oldum, sözleşmede '80 bin TL' yazıyordu, faturaya bakınca 180 bin TL geldi. Ekstra hizmetler yazılmış benim haberim olmadan. İtiraz edebilir miyim, fazla tutarı geri alır mıyım? Mahkemeye nereye giderim?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.