Hastane fatura çok yüksek geldi, ben kabul etmiştim daha düşük tutarı

Anonim 01 Şub 2026 Ankara 67 izlenme
Hastane Davaları
Özel hastanede ameliyat oldum, sözleşmede '80 bin TL' yazıyordu, faturaya bakınca 180 bin TL geldi. Ekstra hizmetler yazılmış benim haberim olmadan. İtiraz edebilir miyim, fazla tutarı geri alır mıyım? Mahkemeye nereye giderim?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol