Hayır kurumumuza yapılan bağışların bir kısmı şüpheli geldi, biz sorumlu muyuz?
Bir hayır kurumu yönetiyorum, son aylarda büyük miktarlarda anonim bağışlar geliyor, kara para olabileceğinden şüpheleniyorum. Yönetim olarak biz sorumlu muyuz, ne yapmamız gerekir? MASAK'a kendi başımıza haber versek koruma altına alınırız mı, kurumun zararı olur mu?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.