Hayır kurumumuza yapılan bağışların bir kısmı şüpheli geldi, biz sorumlu muyuz?

Anonim 17 Oca 2026 Kocaeli 286 izlenme
Kara Para Aklama
Bir hayır kurumu yönetiyorum, son aylarda büyük miktarlarda anonim bağışlar geliyor, kara para olabileceğinden şüpheleniyorum. Yönetim olarak biz sorumlu muyuz, ne yapmamız gerekir? MASAK'a kendi başımıza haber versek koruma altına alınırız mı, kurumun zararı olur mu?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol