Kira sözleşmesinde 'yıllık %30 zam' yazıyor, yasal mı?
Ev sahibim sözleşmemize 'her yıl %30 zam' diye yazmış imzaladım. Şimdi öğrendim ki kanunda zam sınırı var. Sözleşmedeki bu madde geçerli mi, ödemek zorunda mıyım yıllık %30? İtiraz edebilir miyim, mahkemeden iptal isteyebilir miyim? Geçmiş yıllar için farkı geri alır mıyım fazla ödemişsem?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.