Kira sözleşmesinde 'yıllık %30 zam' yazıyor, yasal mı?

Anonim 09 Şub 2026 Antalya 45 izlenme
Kira Davaları
Ev sahibim sözleşmemize 'her yıl %30 zam' diye yazmış imzaladım. Şimdi öğrendim ki kanunda zam sınırı var. Sözleşmedeki bu madde geçerli mi, ödemek zorunda mıyım yıllık %30? İtiraz edebilir miyim, mahkemeden iptal isteyebilir miyim? Geçmiş yıllar için farkı geri alır mıyım fazla ödemişsem?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol