Kiracım 3 aydır kira ödemiyor, evi nasıl boşaltırım?
Evimi kiraya verdim 1 yıl önce. Kiracı son 3 aydır ödemiyor, telefonu da açmıyor. Evi nasıl boşaltırım, kendim kapıyı açıp eşyaları çıkarabilir miyim? Yoksa mahkeme şart mı, ne kadar uzar? Birikmiş kirayı nasıl tahsil ederim, kiracı çıkarken haciz koyabilir miyim eşyalarına?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.