Kiracım 3 aydır kira ödemiyor, evi nasıl boşaltırım?

Anonim 11 Ara 2025 İzmir 192 izlenme
Kira Davaları
Evimi kiraya verdim 1 yıl önce. Kiracı son 3 aydır ödemiyor, telefonu da açmıyor. Evi nasıl boşaltırım, kendim kapıyı açıp eşyaları çıkarabilir miyim? Yoksa mahkeme şart mı, ne kadar uzar? Birikmiş kirayı nasıl tahsil ederim, kiracı çıkarken haciz koyabilir miyim eşyalarına?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol