Sigorta 'eski hasar' diyerek ödemiyor, sigortalı kaza bu
Sigortaya başvurdum kaza sonrası, 'aracında zaten eski hasarlar var' diye az ödüyor. Eski hasarlar başka, kaza hasarı başka. Bunu nasıl ayırırım, ekspertiz şart mı? Hangi mercie itiraz edebilirim?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.