Şirket çalışanlarına ikramiye verdim, vergiden düşülür mü?

Anonim 18 Ara 2025 Adana 21 izlenme
Kurumlar Vergisi
Çalışanlarıma yılbaşı ikramiyesi verdim toplam 80 bin TL. Bu para şirket karımdan düşülür mü, kurumlar vergisi hesabında? Çalışanlar üzerinde stopaj mi var, bordroya ekleyeyim mi? Hangi belgeleri tutmalıyım kanıt olarak?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol