Şirket çalışanlarına ikramiye verdim, vergiden düşülür mü?
Çalışanlarıma yılbaşı ikramiyesi verdim toplam 80 bin TL. Bu para şirket karımdan düşülür mü, kurumlar vergisi hesabında? Çalışanlar üzerinde stopaj mi var, bordroya ekleyeyim mi? Hangi belgeleri tutmalıyım kanıt olarak?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.